Metoda de livrare
1. Colectare de la sediul nostru – fara costuri aditionale de transport.
2. Expedierea comenzii de catre firma de curierat
3. Expedierea marfurilor de catre personalul firmei noastre (in anumite situatii)
4. Expedierea coletelor grele (focare, termofocare, cosuri de fum, sau alte marfuri paletate care impreuna depasesc o greutate de 40kg) cu firma specializata de transport greu (necesita plata in avans a marfurilor). In cazul in care nu se doreste plata in avans va fi nevoie de ridicare de la sediul nostru din Sibiu.
Tarife pentru livrare cu curier rapid catre client:
1. Pentru comenzile care nu depasesc suma de 1300 RON se aplica o taxa de transport in valoare de 24 de lei.
Pentru comenzile care depasesc suma de 1300 RON transportul este GRATUIT.
ACESTE TARIFE NU SE APLICA IN CAZUL PROMOTIILOR SPECIALE CARE INDICA “TRANSPORT GRATUIT”.
IN CAZUL RETURULUI, COSTURILE DE TRANSPORT SUNT SUPORTATE DE CATRE CLIENT.
Costurile de mai sus se aplică numai la transporturile efectuate pe teritoriul Romanesc.
Toate produsele sunt asigurate pe parcursul transportului, pana la livrare.In cazul in care un focar ajunge cu sticla sparta garantam inlocuirea acesteia in 48h GRATUIT !Marfa grea (focare, termofocare, sobe, etc.) se transporta doar pana in fata imobilului, la casa sau la bloc, nu si in interior.
Din motive legale si logistice, marfra paletata cu o greutate mai mare de 40kg nu poate fi trimisa cu firma de curierat cu plata ramburs si necesita achitare in avans a marfii sau ridicare personala de la sediul nostru din Sibiu in cazul in care nu se doreste achitarrea produselor in avans.Dupa achitare (daca este cazul), la receptionarea produselor cumparatorul are obligatia de a verifica corectitudinea acestora, din punct de vedere al calitatii si al cantitatii, precum si de a reclama eventualele probleme in aceeasi zi.
Depozite se pot face in contul nostru bancar doar pe baza unei facturi fiscale sau de avans:
Raiffeisen: RO61 RZBR 0000 0600 0882 6101Toate produsele comandate vor fi insotite de factura fiscala! Factura fiscala se gaseste sub actele de livrare ale curierului. Politica de retur
Pentru orice nelamurire sau neintelegere, va invitam in primul rand sa ne contactati la nr 0377100916 sau prin e-mail: contact@wordpress-1106541-3895065.cloudwaysapps.com.
Temeiul legal
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract incheiat la distanta cu un profesionist, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului.
Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, pe suport durabil: un email sau prin intermediul formularului de contact.
Conditii de returnare
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale intacte, astfel incat acestea sa poata fi revandute ca noi.
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Pejar isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.
Produsele care reprezinta o “comanda speciala”, definita ca fiind produsul comandat de catre client cu alte culori, alte dimensiuni, alte marimi si alte configuratii fata de produsele de serie, nu pot face obiectul returului.
Produsele modificate dupa anumiti parametri conform cerintelor clientului nu pot fi returnate (sticla termorezistenta, usi semineu, bioseminee, placi de silicat etc.)
Pejar nu recomanda returnarea produselor deja folosite sau deteriorate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, Pejar isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea acestora la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: Pefoc.ro S.R.L. Calea Surii Mici nr 68, Sibiu, jud. Sibiu, Romania.
Cine plateste transportul de retur?
Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre Pejar apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales. Pejar nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea Pefoc.ro S.R.L.), aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
In cazul in care conditiile de retur sunt indeplinite, pejar returneaza exclusiv contravaloarea produselor, nu si a transportului acestora catre client.
Returnarea contravalorii produselor acceptate de pejar ca retur se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
pejar va returna banii achitati de cumparator prin virament bancar: din contul pejar in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii);
Mentionam ca Pefoc.ro S.R.L. comercializeaza produsele, in conditiile prezentate mai sus, doar pe teritoriul Romaniei.